همین چند روز پیش بود که چند تن از نامزد های انتخابات ریاست جمهوری تایید صلاحیت شدند و رسما بازی انتخابات شروع شد!

بازار بحث های داغ سیاسی در کوچه و بازار داغ است و همه جور تحلیل میکنند و در صدر آن هم تحلیل های مربوط به دو نامزدی است که به اعتقاد خیلی از مردم رییس جمهور آینده ی ایران یکی از این دو فرد است.

و اما در آن بالا بالا ها یکی قول ایجاد چند میلیون شغل میدهد و دیگری خود را کاندیدای پوششی معرفی میکند!

یکی دوباره وعده صد روزه می دهد و افتاده به جان کشور و هر چه دستش میرسد را افتتاح میکند و دیگری هم بنا را در بازدید از محرومان و مستضعفین کشور گذاشته است.

بالاخره رئیس جمهور آینده ی ایران یکی از این افراد است که هر کدام از آن ها برای فرهنگ و اقتصاد و مشکلات اجتماعی و... برنامه ی خودشان را دارند.
قصد حمایت از هیچ کدام را ندارم،فقط میخواهم بگویم بیشتر از آن که درگیر حزب و جناح و اسم ها شویم،به ملاک ها و معیار های انتخاب اصلح توجه کنیم.
ملاک هایی که تعدادی از آنها را حضرت آقا اعلام کردند که مدیریت متدین و انقلابی و مومن میتواند به کشور کمک کند.
پس پیش از آن که رای های خود را در صندوق ها بیندازیم و رئیس جمهور آینده ی کشور را انتخاب کنیم با توجه به ملاک ها درباره کاندید ها تحقیق کنیم و رای آگاهانه بیندازیم که در آن دنیا در قبال رای خود باید جوابگو باشیم.

به قول آقا نگاه کاندید ها نباید به بیرون از مرز ها باشد و{باید به نیرو و توان و مدیریت داخلی تکیه کنند}

و باز هم دشمنان این نظام و انقلاب مثل ادوار گذشته تلاش می کنند که مردم را از رای دادن باز دارند و جنگ روانی خود را آغاز کرده اند اما ملت ما مثل همیشه نشان می دهند که پای نظام و انقلاب ایستاده اند و با هر تفکر و جناحی پای صندوق های رای می آیند .

**فقط امیدوارم اگر بعضی از کاندیدها رای نیاوردند ادعای تقلب در انتخابات نکنند و دوباره کشور را درگیر این مسائل نکنند.

**انشاالله سری مطالب انتخابات و انتخاب اصلح در راه است!

**همراه با آقا